تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

۶۰ درصد مردم آذربایجان‌غربی مورد غربالگری کرونا قرار گرفتند‌

  • کد خبر : 14002
  • 03 فروردین 1399 - 7:39
۶۰ درصد مردم آذربایجان‌غربی مورد غربالگری کرونا قرار گرفتند‌
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به غربالگری سلامت ۶۰ درصد جمعیت استان گفت: باید این پرسشگری از مردم تداوم داشته و موارد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شوند.

 

محمدمهدی شهریاری در دوازدهمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا بیان کرد: با توجه به اینکه استان‌ها از اتخاذ تدابیر جزیره‌ای منع شده‌اند بنابراین باید تابع سیاست‌های ملی شد.

 

وی با ابراز خرسندی از اینکه روند تهیه و تولید اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در استان رو به بهبودی است افزود: با هدف تامین نیازهای استانی، خروج الکل از آذربایجان‌غربی به هر مقصدی ممنوع شده و برای جبران کمبود ماسک نیز به زودی محموله‌های وارداتی به استان وارد می‌شود.

 

 

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اولویت توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی، کادر درمان، کارگران، سالمندان و صنوف خدماتی هستند که ارتباط بیشتری با مردم دارند.

 

شهریاری با اشاره به پویش ۲۹۱۴ خاطرنشان کرد: برای قطع زنجیره کرونا با هم استانی‌ها، مردم باید از ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین در خانه بمانند.

 

وی با اشاره به غربالگری سلامت ۶۰ درصد جمعیت استان اظهار کرد: باید این پرسشگری از مردم تداوم داشته و موارد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شوند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.