تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

۷ هزار پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در آذربایجان غربی اجرا می شود

  • کد خبر : 17519
  • 28 آبان 1399 - 10:33
۷ هزار پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در آذربایجان غربی اجرا می شود
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای 7 هزار پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی همزمان با هفته بسیج در مناطق مختلف آذربایجان غربی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری گوروش، سرهنگ پاسدار تقی نجمی در نشست خبری که در سالن جلسات ستاد فرماندهی سپاه شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: امسال همزمان با مناطق مختلف کشور ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت نکوداشت هفته بسیج در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فوق در سراسر استان به عبارتی شهرستان‌ها، دهستان‌ها، روستاها و … با محوریت مردم و با همت پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد، افزود: با توجه به شرایط خاصی که به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشورمان حاکم شده است، برای نکوداشت این ایام از ظرفیت فضای مجازی بیش از پیش استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، بازدید از پایگاه‌های مقاومت بسیج، اعزام ۷۰ گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، برپایی ایستگاه سلامت‌محور برای توزیع ماسک، برگزاری میز خدمت در اماکن عمومی، برپایی رزمایش مجازی «ثامن»، اهتمام برای آزادسازی زندانیان جرایم عمد و غیرعمد، برپایی نشست روشنگری، یادواره شهدا و … از جمله عناوین برنامه‌ها هستند.

سرهنگ نجمی خاطرنشان کرد: برپایی کلینیک سیار واکسیناسیون دام، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از ۷ هزار طرح محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی، اهدای جهیزیه، برپایی مراسم تجلیل از نخبه‌ها، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و ورزشی سایر برنامه‌ها ست.

وی بر لزوم استفاده از قابلیت شبکه‌‌های اجتماعی برای برگزاری این مراسمات تاکید کرد و ادامه داد: برنامه‌ها با هماهنگی و کسب مجوز از ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا برگزار خواهد شد. انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.