تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

۹دی چهره واقعی افرادی که در صدد ضربه زدن به پیکره نظام بودند را آشکار ساخت

  • کد خبر : 12497
  • 09 دی 1398 - 14:30
۹دی چهره واقعی افرادی که در صدد ضربه زدن به پیکره نظام بودند را آشکار ساخت
نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ۹ دی با خط بطلان کشیدن بر تمام توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام، چهره واقعی افرادی که در صدد ضربه زدن به پیکره نظام بودند را آشکار ساخت.

حجت‌الاسلام علی رضایی در مراسم نهم دی که امروز در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، تصریح کرد: امروز یکی از مسببان نفوذ آمریکا در امورات کشور، عوامل داخل کشور هستند.

 

وی افزود: امروز با رهبری  مقام معظم رهبری که نائب بر حق حضرت ولی عصر(عج) نیز هستند شاهد هستیم که انقلاب اسلامی جهان شمول شده است واین دلیلی است که لرزه بر پیکره غرب و استکبار می‌اندازد.

 

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران، با اشاره به حماسه ۹ دی، خاطر نشان کرد: ۹ دی خط بطلانی بر تمام توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام کشید و چهره واقعی افرادی که در صدد ضربه زدن به پیکره نظام بودند را آشکار ساخت.

 

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اینکه این نظام و انقلاب با خون شهدا زنده است، اذعان داشت: مردم غیور ایران با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در روز ۹ دی و تاسی از شعائر دینی و آموزه‌های انقلابی و اسلامی و زیر پا نگذاشتن خون شهدا تمام قد از این نظام دفاع کردند و فتنه واهی تقلب را در نطفه خفه کردند.

 

وی ادامه داد: امروز قدرت نظامی و جنگی ایران به قدری قدرتمند است که در فراز آسمان پهپاد متجاوز را مورد هدف قرار داده و منهدم می‌کند و این ناشی از تفکر عدم دوستی با آمریکا است.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.