تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

۹ دی حماسه ای بی نظیر و جاودانه در تاریخ انقلاب است

  • کد خبر : 12467
  • 07 دی 1398 - 8:41
۹ دی حماسه ای بی نظیر و جاودانه در تاریخ انقلاب است
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقيه در سازمان جهاد كشاورزی آذربايجان غربی گفت: حماسه ۹ دی سالروز تجلی بصیرت، ولایت مداری و اوج هوشیاری ملت فهیم ایران و حماسه ای بی نظیر و جاودانه در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام سید حامد ساجدی نژاد امروز در همایش تبیین شعار سال در جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی، بیان کرد: نهم دی ماه ۱۳۸۸ حماسه ای بی نظیر و جاودانه در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ایران است که مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی عظیم ۹دی توطئه دشمنان را خنثی کردند.

 

وی، با اشاره به حرمت شکنی عاشورا توسط فتنه گران، افزود: حماسه ۹ دی سالروز تجلی بصیرت، ولایت مداری و اوج هوشیاری ملت فهیم ایران بود که دسیسه ها و توطئه های شوم اصحاب فتنه، قدرت های سطله طلب و استکباری را که درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند؛ در هم شکست.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: حمایت از تولید ملّی و رونق تولید همواره بعنوان یک نیاز اساسی جامعه مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.

 

ساجدی نژاد با بیان اینکه مسائل اقتصادی از جمله مسائل مهم در کشور است، خاطر نشان کرد: باید مسئولان و نهادهای مختلف به شعار سال توجه داشته و چرخ های تولید و اقتصاد جامعه از حرکت نایستند.

 

وی، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و پیام نوروزی ایشان اشاره کرد وگفت:باید وجدان کاری فرهنگ عمومی بشود. باید کسی که کاری انجام می دهد، تصور کند که یک نفر بالای سرش ایستاده است، ولو در اتاقی خلوت، تنها باشد. کار باید کامل، محکم، قوی، ابتکاری و همراه با نیاز انجام گیرد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.