تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ مرداد , ۱۴۰۰ 27 ذو الحجة 1442 Thursday, 5 August , 2021
1

یکپارچه سازی ارائه خدمات در مرکز ارتباطات مردمی ( ۱۲۲ )

  • کد خبر : 13169
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۱۲
یکپارچه سازی ارائه خدمات در مرکز ارتباطات مردمی ( ۱۲۲ )
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی گفت: تمامی روستاهای آذربایجان غربی تحت پوشش ارائه خدمات مرکز ارتباطات مردمی شرکت ( 122) قرار دارند .

دکتر علیرضا رضوی بیان کرد: در اجرای سیاست های کلان مقام عالی وزارت نیرو در خصوص یکپارچه سازی ارائه خدمات در شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستائی ، با هماهنگی انجام شده با حوزه های مرتبط در شرکت محترم مهندسی آب و فاضلاب کشور از ابتدای بهمن ماه سالجاری تمامی ۲۸۳۸ روستای استان آذربایجان غربی از طریق امکانات و تجهیزات موجود و با تکیه بر توان داخلی شرکت تحت پوشش ارائه خدمات مرکز ۱۲۲ قرار گرفته اند .

 

وی افزود: در مرکز ارتباطات مردمی ( ۱۲۲ ) شرکت آب و فاضلاب در شرایط عادی حداقل روزانه ۸۵۰ تا ۹۰۰ پرونده در زمینه های مختلف فوریتی ( اتفاقات آب و فاضلاب ) ، درخواست های مشترکین از خدمات غیر حضوری ، گزارشات مردمی ، انتقادات و پیشنهادات و … از طریق ورودی های مرکز ثبت ، پاسخگوئی و پیگیری می شود .

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  خاطر نشان کرد: مرکز ۱۲۲ بعنوان چشم بینا و گوش شنوای شرکت است و افزایش رضایت مندی مردم و مشترکین ، توسعه ارائه خدمات از طریق دولت الکترونیک ، کاهش هزینه ها ، جلوگیری از تردد های غیر ضروری از عمده ترین اهداف این اقدام می باشد

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.