تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

آثار برتر مهرواره‌ استانی «با عروسکم در خانه» معرفی شدند

  • کد خبر : 15773
  • 04 مرداد 1399 - 9:32
آثار برتر مهرواره‌ استانی «با عروسکم در خانه» معرفی شدند
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به معرفی آثار برتر مهرواره‌ استانی «با عروسکم در خانه»گفت:این آثار در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قابل مشاهده است.

جواد زاهدی بیان کرد: این مهرواره‌ی استانی با هدف تشویق به ماندن در خانه در ایام شیوع بیماری کرونا، حفظ نشاط در ایام در خانه ماندن و پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ ساله با استفاده از ابزار‌های ساده، رعایت اصل بومی و محلی بودن عروسک و خلاقیت در طراحی و ساخت برگزار شد.

وی افزود: با انتشار فراخوان این مهرواره استانی در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در دو بخش عروسک‌های بومی و محلی و عروسک‌های الهام گرفته از شخصیت‌های کتاب‌ها، ۹۸ اثر به دبیرخانه مهرواره ارسال شد و توسط هیأت داوران مهرواره متشکل از زهرا آبسوران و شهناز حکیمی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: با توجه به این‌که این فراخوان در قالب مهرواره برگزار شده است و رتبه‌بندی و برگزیده ندارد، اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود.

زاهدی خاطرنشان کرد: آثار برتر این مهرواره، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی به نشانی http://agharbi.kpf.ir/ قابل مشاهده است.

بر این اساس، در بخش عروسک‌های بومی و محلی، آثار سوین عسگرپور ۱۲ ساله از شوط، هستی عشقی ۱۲ ساله از ارومیه، آونگ محمدیان و سیران ملازاده هر دو ۱۵ ساله از مهاباد، و در بخش عروسک‌های الهام گرفته از شخصیت‌های کتاب‌ها، آثار اسرا بخشایشی ۸ ساله از تکاب، عسل شجاع ۱۱ ساله و زهرا پورعلی ۱۷ ساله هر دو از ارومیه، امیرمحمد انوری ۸ ساله از چالدران، امیرفتا منسوبی ۸ ساله و فاطمه زهرا پاک دوست ۱۰ ساله هر دو از سلماس به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.