تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

آخرین مهلت ثبت اعتراض متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن

  • کد خبر : 13597
  • 07 اسفند 1398 - 6:33
آخرین مهلت ثبت اعتراض متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی: معترضان متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند اعتراض خود را تا ۱۰ اسفند ثبت کنند.

دکتر سید محسن حمزه لو بیان کرد: کسانی که در این مرحله آخرین مهلت ثبت اعتراض متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن؛۱۰اسفند واجد شرایط تشخیص داده شده و صلاحیت آنها احراز شود، می‌توانند به طور مجدد در فرآیند تشکیل پرونده قرار گیرند.

 

وی افزود: متقاضیان می‌توانند از اول تا دهم اسفند وارد سامانه https://tem.mrud.ir  شده و دلایل رد صلاحیت خود را مشاهده کرده و با دریافت کد رهگیری، اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در صورتی که متقاضیان نسبت به ثبت اسناد اعتراضی دارند، باید استعلام لازم را از اداره ثبت اسناد دریافت و ارائه کنند.

 

دکتر حمزه لو خاطر نشان کرد: در مرحله‌ نخست ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی، چهارهزار و ٨١٧ متقاضی نام‌نویسی کردند.

 

وی ادامه داد: متقاضیان و همسران ثبت‌نام‌کنندگان برای برخورداری از مزیت‌های طرح باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین ١٣٨۴ به بعد باشند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات دیگر ثبت‌نام در این طرح به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.