تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

آذربایجان‌غربی در زمره تولیدگنندگان پهپاد قرار گرفت

  • کد خبر : 15346
  • 07 تیر 1399 - 18:09
آذربایجان‌غربی در زمره تولیدگنندگان پهپاد قرار گرفت
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: شرکت "صنایع هواپایه گستره طوبی" مستقر در پارک علم و فناوری این استان توانسته است پهپاد نقشه برداری پیشرفته را تولید و روانه بازار هدف کند.

علی‌محمد نیکبخت با اشاره به این خبر، بیان کرد: دوربین خاصی بر روی این پهباد نصب است که توانایی اسکن تصاویر کل منطقه را به آن می دهد.

وی ادامه داد: شرکت صنایع هواپایه گستره طوبی موفق به اخذ مجوز دانش بنیان نوپا تولیدی نوع یک از طرف کارگروه تشخیص و ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان شده تا در حوزه فناوری  ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته فعال بوده و در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی اقدام به تولید محصول کند.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شرکت صنایع هواپایه گستره طوبی توانسته با تولید این محصول فناوری برای هشت نفر از جوانان فعال این حوزه اشتغال‌زایی کند.

نیکبخت اظهار داشت: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان نخبه استان را فراهم کند.

وی ادامه داد: اولویت پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با توجه به تولیدات شرکت‌های فعال، توجه به نیازهای استان و سرمایه‌گذاری در این بخش است.

انتهای پیا

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.