تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

آذربایجان غربی جزو ۵ استان امن کشور بشمار می رود

  • کد خبر : 17784
  • 14 آذر 1399 - 10:55
آذربایجان غربی جزو ۵ استان امن کشور بشمار می رود
استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی به مدد تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی و همراهی مردم جزو پنج استان امن کشور بشمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گوروش نیوز، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در دیدار رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی با اشاره به موقعیت ویژه استان و همجواری با سه کشور، امنیت موجود را فرصتی ارزنده برشمرد و گفت: بستر فراهم شده به مدد تلاش دستگاه‌های متولی باعث شده تا علاقمندی برای سرمایه گذاری در این استان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بهبود زیر ساخت‌ها در حوزه زندان‌ها برای اقدامات تربیتی و تامینی در دستور کار استان قرار دارد افزود: توجه به خانواده زندانیان باید بطور جدی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی نیز در این دیدار با تاکید بر الگوی زندانبانی اسلامی که زندانی عائله تحت تکفل حکومت می‌باشد و می‌بایست دائما تحت رصد و کنترل در چرخه اصلاح و تربیت باشد گفت: پایش و غربالگری زندانیان در این راستا در دستور کار قرار دارد.

محمدمهدی حاجی محمدی از نگاه ویژه دولت به تامین زیرساخت‌های لازم قدردانی کرد.

وی رافت اسلامی را یکی از ارکان عدالت در دستگاه قضایی کشور عنوان کرد و گفت: وقتی کسی خطایی می‌کند باید تاوان آن را بدهد، اما می‌توان زندان را به عنوان یک داروی تلخ جهت مداوای بیماری و یا دوربرگردانی برای بازگشت از خطا دانست، در این صورت زندان به عنوان نقطه‌ای برای اصلاح روش و بازسازی آینده خواهد بود.

رئیس سازمان زندان‌های کشور توجه به اشتغال زندانیان را از جمله برنامه‌های جدی این سازمان برشمرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.