تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

آذربایجان غربی رتبه نخست کشوری در دوگانه سوز کردن خودرو‌ها را کسب کرد

  • کد خبر : 17398
  • 22 آبان 1399 - 10:55
آذربایجان غربی رتبه نخست کشوری در دوگانه سوز کردن خودرو‌ها را کسب کرد
شرکت‌های ملی پخش فراورده‌های نفتی مناطق آذربایجان غربی رتبه نخست طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌ها را در کشور کسب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گوروش، درنشست ویدئو کنفرانس در خصوص تبدیل خودرو‌های عمومی به دوگانه سوز و معرفی مناطق برتر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اجرای این طرح رایگان که در ستاد شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی برگزار شد، شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی مناطق آذربایجان غربی، قم و کرمانشاه به ترتیب رتبه اول تا سوم این شرکت را در اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی (تاکسی و وانت) کسب و لوح تقدیر دریافت کردند.

کرامت ویس کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این نشست گفت: طرح تبدیل دوگانه سوز خودرو مصوب شورای اقتصاد و هیئت دولت است که برعهده وزارت نفت واگذار شده، به همین منظور تمام واحد‌های ستادی این موضوع را به شکل ویژه در دستور کار قرار دادند.

به گفته ویس کرمی تاکنون ۱۷۵ هزار خودرو در این سامانه ثبت نام کرده‌اند که ۷۵ هزار مورد آن شامل این طرح رایگان می‌شوند.

او افزود: هم اکنون ۴۳ هزار خودرو به طور رایگان دوگانه سوز شده‌اند و ۲۲ هزار مورد نیز در نوبت تبدیل قرار دارند.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ۲۲۱ کارگاه در سراسر کشور تجهیز شده اند که مناطق ۳۷گانه شرکت ملی پخش را پوشش می‌دهند.

ویس‌کرمی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان غربی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه را به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم این شرکت در اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی (تاکسی و وانت) معرفی کرد.

او  از مدیران مناطق مرکزی، کردستان و چالوس نیز به عنوان رتبه‌های چهار تا ششم نیز قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، رنکینگ انتخاب مناطق را بر اساس تعداد ثبت نام خودرو‌ها نسبت به خودرو‌های مشمول همان مناطق اعلام کرد.

مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این نشست گفت: خوشبختانه مسوولان وزارت نفت و شرکت ملی پخش همکاری مناسبی را برای توسعه طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی انجام داده‌اند.

محمد حسین باقری افزود: طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی یک طرح ملی به حساب می‌اید که صرفه اقتصادی بسیار مطلوبی را برای صاحبان خودرو، مردم و کشور به ارمغان می‌اورد.

باقری از تهران، ارومیه، قزوین و اصفهان به عنوان ۴منطقه نام برد که دارای کارخانه‌های تولید مخزن هستند و اظهار کرد: مدیران مناطق مذکور عملکرد خود در این زمینه را گزارش و به بازرسی از این کارگاه‌های تولید مخزن سرعت بدهند.

مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه برای خودرو‌هایی که تبدیل می‌شوند گواهی سلامت صادر می‌شود، تصریح کرد: برای این خودرو‌ها کارت سوخت جدید با سهیه جدید از سوی پلیس راهور صادر و به منزل ایشان ارسال می‌شود.

احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از تبدیل رایگان ۴ هزار و ۷۲۵ دستگاه خودروی عمومی و باری در طرح دوگانه سوز نمودن خودرو‌ها به CNG در سطح استان خبر داد.

احمد مجرد ضمن ابراز خرسندی از استقبال بسیار خوب متقاضی افزود: یکهزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو عمومی نیز مشخصات آن‌ها تأیید و فرآیند نوبت‌دهی آن‌ها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می‌برند.

مدیر منطقه ارومیه تأکید کرد: کلیه فرایند تبدیل خودرو‌های عمومی اعم از تاکسی و وانت بار در ۱۷ مرکز مجاز بصورت رایگان در حال انجام است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.