تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

آغازطرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 14419
  • 02 اردیبهشت 1399 - 7:24
آغازطرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌غربی
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان طرح نظارتی ویژه این ایام در استان آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

علیرضا محمودی بیان کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان به منظور جلوگیری از کمبود کالا و نوسان نامتعارف قیمت‌ها،از اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

وی افزود: در این طرح نظارت بر حسن اجرای تأمین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم در قالب طرح تنظیم بازار و دیگر کالاهای پر مصرف با قیمت‌های مصوب دولتی با استفاده از تمام ظرفیت‌های بازرسان سازمان و اتاق اصناف استان اجرا می‌شود.

معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان  تصریح کرد: در طول مدت اجرای این طرح نظارت بر فروش‌های فوق‌العاده اعم از اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کنترل و پایش وضعیت عرضه و قیمت اقلام اولویت‌دار به خصوص اقلامی نظیر شکر، برنج و روغن که دارای قیمت مصوب است، تشدید خواهد شد.

محمودی خاطرنشان کرد: هم‌وطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت سرخود و نامتعارف، احتکار، گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم ارائه کالا در واحدهای صنفی، توزیعی و خدماتی را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.