تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

آغاز مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 14602
  • 20 اردیبهشت 1399 - 17:17
آغاز مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در آذربایجان‌غربی
دومین مرحله رزمایش سراسری کمک مؤمنانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و اهدای ۵٠ هزار بسته معیشتی و یک‌هزار و ۵٠٠ سری جهیزیه در ٢٧ شهر استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان آغاز شد.

استاندار آذربایجان‌غربی در این مراسم بیان کرد: بعد از اجرای طرح های مقابله‌ای و مدیریت بیماری کرونا، اقدامات قابل توجهی در رابطه با کمک‌های مومنانه انجام شد و صدها هزار بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان جمع آوری شد.

وی افزود: در مرحله اول، ١۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع و در حال حاضر مرحله دوم آغاز شده و این طرح در مرحله سوم نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

محمدمهدی شهریاری با اشاره به اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیازمند همکاری مردم است، تصریح کرد: در آذربایجان‌غربی این همکاری بسیار بالاست و این همکاری باید ادامه یابد تا ویروس کرونا کنترل شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان غربی نشان داده اند که در مواقع حساس در کنار هم متحدانه عمل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نیز اظهار داشت: کمک‌های مردمی برای توزیع در بین آسیب‌دیدگان بیماری کردنا در این استان در راستای لبیک به فرمان رهبری آغاز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی اضافه کرد: مردم ایران و استان، راه کریمه اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع)  را ادامه داده اند و دادن جهیزیه به نوعروسان از کارهای خوی مردم و مسوولان آذربایجان‌غربی است.

وی تاکید کرد: آماده کردن زمینه ازدواج جوانان از وظایف پدر و مادر و مسوولان جامعه است و امید است بیشتر شاهد چنین آیین هایی باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: امروز ۵٠ هزار بسته معیشتی و یک‌هزار و ۵٠٠ سری جهیزیه برای اهدا به نوعروسان تهیه شده و توزیع آنها در دهه دوم ماه رمضان در استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان ادامه خواهد داشت.

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری ادامه داد: مرحله سوم نیز در دهه سوم ماه رمضان انجام می‌شود

وی بیان کرد: همانطور که ما رزمایش بیولوژیک را با ٩۵ هزار و ۶٠٠ بسیجی انجام دادیم، این جهاد را نیز همچنان با همین بسیجیان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.