تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

آغاز نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر در استان

  • کد خبر : 15614
  • 25 تیر 1399 - 8:50
آغاز نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر در استان
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: ارسال اثر به نخستین ‌جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر با عنوان "قصه‌گوی صبا"همزمان با سراسر کشور در این استان نیز آغاز شد.

یونس معزز اظهار داشت: همزمان با شیوع موج دوم کرونا، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با هدف پُرکردن اوقات فراغت کودکان روستایی و عشایر و نیز تقویت مهارت قصه‌گویی، گردآوری داستان‌های بومی، قصه‌های محلی و فولکلور، نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر را در دستور کار قرار داده است.

وی اظهار داشت: افزایش دانش اقتصادی و آشنایی با مفهوم پس‌انداز و تقویت روحیه آینده‌نگری در کودکان از دیگر اهداف این‌ جشنواره است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تمام کودکان پنج تا ۱۲ سال روستایی و عشایر می‌توانند برای شرکت در این‌جشنواره، یکی از قصه‌های بومی محل زندگی خود، یا قصه خیالی خود با محوریت شخصیت یک «قلک جادویی» را روبروی دوربین تلفن همراه تعریف و ویدیوی ضبط شده را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معزز ادامه داد: متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ مرداد، ویدیوهای ضبط شده خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۲۷۹۸۴۴۰۲ یا پست الکترونیک به آدرس ghesegoo.saba@gmail.com ارسال کنند.

برندگان جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر ۲۵ تا ۳۰ مرداد معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.