تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

آغاز پیش‌ثبت‌نام عتبات عالیات در استان آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 13204
  • 16 بهمن 1398 - 6:55
آغاز پیش‌ثبت‌نام عتبات عالیات در استان آذربایجان‌غربی
مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: پیش‌ثبت‌نام عتبات عالیات از امروز در آذربایجان‌غربی آغاز شده و تا ۲۵ بهمن ادامه می‌یابد.

محمدرضا ندیری بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، پیش ثبت‌نام زائران کاروان‌های اعزامی عتبات عالیات از امروز آغاز و زائران از ۲۴ اسفند تا ۳۰ فروردین سال ۹۹ به عتبات اعزام می‌شود.

 

وی  با بیان اینکه در این رابطه زائران لازم است پیش از ثبت نام نهائی در کاروانها، در فرصت زمانی مشخص شده به سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات مراجعه و پس از نام‌نویسی و ثبت اطلاعات مربوطه کد رهگیری دریافت کنند افزود: پیش ثبت‌نام عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی از ساعت ۹ صبح روز امروز ۱۶ بهمن آغاز و تا ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۵ بهمن انجام می‌شود.

 

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی ۳۵ نفره می‌کنند، در صورتی که تعدادی از آنها منصرف و از گروه خود خارج شوند و عدد گروه کمتر از ۲۵ نفر شود گروه مذکور حذف و در قرعه‌کشی شرکت داده نخواهند شد.

 

ندیری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سفارت عراق برای صدور روادید اصل گذرنامه زائرین را دریافت می‌کند، باید گذرنامه معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار تا تاریخ تشرف و وجود صفحه خالی برای صدور روادید صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.