تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

آمادگی کامل واحدهای عملیاتی و اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان در شرایط کرونایی

  • کد خبر : 16059
  • 23 مرداد 1399 - 8:25
آمادگی کامل واحدهای عملیاتی و اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان در شرایط کرونایی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: واحدهای عملیاتی و اجرایی این شرکت در راستای تامین آب شرب مورد نیاز مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا، از آمادگی کامل برخوردار هستند.

علیرضا رضوی با اشاره به راه اندازی «پویش بی وقفه در کنار شما» اظهار داشت: مجموعه کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، بی وقفه در کنار هموطنان و هم استانی ها عزیز قرار داشته تا ضمن تامین آب شرب سالم و بهداشتی در تعامل با مردم ، در جهت شکست ویروس منحوس کرونا گام بردارند.

وی، رعایت نکات بهداشتی و شستن مستمر دستها را عامل مهم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برشمرد و افزود: در راستای تامین آب مورد نیاز مشترکین، پرسنل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی همچون سال های گذشته، بی وقفه و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم بوده و امسال نیز با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا، این تلاش ها بصورت مضاعف ادامه دارد.

رضوی با اشاره به افزایش مصرف آب به لحاظ شستن مرتب دستها و رعایت موارد بهداشتی در پیشگیری از کرونا، از مشترکین آب در استان خواست؛ با بکارگیری شیوه های صحیح شستشوی دستها، ضمن مدیریت مصرف آب، از افت فشار و یا کمبود آب احتمالی نیز پیشگیری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، در خانه ماندن و اجتناب از ترددهای غیر ضروری را بهترین و مهمترین روش قطع زنجیره ابتلا به کرونا برشمرد و از مردم و مشترکین خواست با خودداری از مراجعه حضوری به ادارات آب و فاضلاب، خدمات مورد نیاز خود را بصورت غیرحضوری دریافت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.