تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 16848
  • 13 مهر 1399 - 7:59
اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در آذربایجان غربی
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان غربی از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه طی ماه صفر از ۱۵ مهر ماه تا بیست و ششم این ماه در استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی بیان کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از ۱۵ مهر ماه آغاز شده تا بیست و ششم این ماه نیز تداوم دارد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت نهفته در هیأت های مذهبی، تکایا و … تاکید کرد و گفت: فعالان فرهنگی، جهادگران، خادمان هیئت های مذهبی، رسانه های جمعی، مداحان، روحانیان و … باید برای برگزاری باشکوه این مرحله از رزمایش کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء استان توزیع نذورات قربانی، بسته معیشتی، طعام، لوازم التحریر، البسه و کفش با استفاده از ظرفیت های مردمی را مورد اشاره قرار داد.

سرهنگ رحمانی در ادامه بهره گیری بی بدیل از ظرفیت موکب داران را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی و سالگرد رحلت پیامبر اکرم (ص) قرار گرفته ایم، انتظار وجود دارد که موکب داران و عاشقان اهل بیت، عصمت و طهارت (ع) به یاری مردم آسیب دیده از کرونا بشتابند.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و مواسات اشاره کرد و گفت: در لبیک به فرامین امام خامنه ای این رزمایش در سه مرحله اجرا می شود، که مردم انقلابی و ولایتمدار استقبال خوبی داشته اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.