تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

اجرای پویش «جان آب در خطر است» در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 16101
  • 26 مرداد 1399 - 9:21
اجرای پویش «جان آب در خطر است» در آذربایجان غربی
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: پویش «جان آب در خطر است» با هدف اطلاع رسانی و دعوت به صرفه جویی در مصرف آب در استان اجرا می شود.

علیرضارضوی با بیان اینکه تغییرات اقلیمی، کاهش نزولات جوی و حاکم شدن شرایط خشکسالی در سال های اخیر را در پی داشته است، اظهار داشت: لزوم آگاهی مردم از وضعیت منابع تولید آب و مشکلات تولید و استحصال آن، می طلبد تا با اطلاع رسانی دقیق، در راستای حاکمیت فرهنگ صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف آب گام برداشت.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و توصیه به مردم برای رعایت موارد بهداشتی، افزود: با شیوع ویروس کرونا و توام شدن آن با فصل گرم سال، مصرف آب در استان نیز افزایش چشمگیری یافته که  با رعایت صرفه جویی در هنگام شستشوی دست ها و استحمام، می توان از کمبود و یا قطعی احتمالی آب جلوگیری کرد.

رضوی، صرفه جویی در مصرف آب را مربوط به تمام ایام سال عنوان و اظهار کرد: با توجه به افزایش مصرف آب در ایام بخصوصی از سال نظیر تابستان و روزهای پایانی سال، لزوم توجه و خود مراقبتی مردم در صرفه جویی در مصرف آب در این ایام بیش از پیش احساس می شود.

وی با قدردانی از همراهی مردم با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، بر ادامه این همراهی و مشارکت در جهت تداوم خدمت رسانی به مشترکین، تاکید کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.