تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

احداث و راه اندازی ۷۶ دستگاه پست هوایی در میاندوآب

  • کد خبر : 14500
  • 07 اردیبهشت 1399 - 6:41
احداث و  راه اندازی ۷۶ دستگاه پست هوایی در میاندوآب
جهت اصلاح و رفع ضعف ولتاژ مشترکین شهری و روستایی و اجرای طرح چاوش و برق رسانی به مشترکین جدید مجموعا ۷۶ دستگاه پست هوایی طی سال ۹۸ احداث و راه اندازی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان میاندوآب بیان کرد: به منظور بهبود کیفیت ولتاژ در روستاهای  داش تپه، تپه رش و گرده گل ۳ دستگاه پست هوایی و ۵۳۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی با اعتبار ۲۷۹۶ میلیون ریال جهت اصلاح و رفع ضعف ولتاژ احداث شده است.

وی افزود: برای تامین برق مجتمع ۳۲۰ واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان با اعتباری بالغ بر ۵۵۹۳ میلیون ریال ۵ دستگاه پست هوایی جمعاً با ظرفیت یک هزار و ۳۸۰ کیلوولت آمپر، ۴۵۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی و یک هزار و ۵۰۰ متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی انجام شده است.

کاظمی تصریح کرد: به منظور برق رسانی به شهرک صنعتی چهاربرج  تعداد ۴۳۰ اصله تیر و  هزار و ۵۰۰ متر سیم کشی ابتدای خط  با هزینه کرد ۱۵ میلیارد ریال طی سال ۹۸ اجرا شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان میاندوآب خاطرنشان کرد: ۳۶۰ دستگاه چراغ  ۱۵۰ و ۷۰ وات در  مناطق فاقد روشنایی شهری با صرف اعتبار ۲۰۲۵ میلیون ریال و در مناطق روستایی فاقد روشنایی تعداد ۲۷۰ دستگاه  چراغ ۷۰ وات با اعتبار۲۰۸۴ میلیون ریال نصب شده است.

کاظمی به ۶۵ متقاضی جدید کشاورزی و صنعتی و خدماتی  اشاره کرد و گفت: این اقدام با احداث ۵۸ دستگاه پست هوایی جمعاً با ظرفیت ۴۶۵۰ کیلوولت آمپر و احداث ۳ هزار و ۴۵۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی انجام پذیرفته است.

وی تشریح کرد: در راستای تحقق اهداف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اطلاعات بیش از ۵۶ هزار و ۶۴۱ مشترک شهری در سامانه GIS ثبت شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان میاندوآب ادامه داد: با توجه به اهمیت اجرای طرح ملی چاوش، مدیریت توزیع برق میاندوآب طی سال ۹۸ اقدامات موثری در راستای اجرای طرح مدیریت ولتاژ برق و رضایتمندی مشترکین و انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: برای در راستای  طرح ملی چاوش برای اصلاح ولتاژ ۷۵۰ مشترک تعداد ۵ دستگاه پست هوایی شهری با پیشرفت فیزیکی ۶۵ در صد با  اعتبار۴۹۲۱ میلیون ریال  در دست اجرا می باشد .

کاظمی در ادامه اشاره کرد: طی سال ۹۸ ولتاژ ۴۵۰ مشترک در راستای اجرای طرح چاوش با انجام تعادل بار اصلاح و ولتاژ ۲۵۵ مشترک با تغییر تب ترانس که دارای ولتاژ بالای ۲۴۰ ولت بودند اصلاح شد.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به منظور اصلاح ولتاژ ۳۵۰ مشترک در نقاط مختلف شهری و روستایی و خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکین به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیر توزیع برق میاندوآب عنوان کرد: احداث ۴ هزار و ۱۵۰ متر شبکه ۴۰۰ ولت هوایی جهت واگذاری  ۹۰۲ انشعاب عادی روستایی از دیگر زحمات تلاشگران#صنعت_برق_همیشه_بیدار این مدیریت می‌باشد.

کاظمی در پایان سخنان خود به واگذاری انشعاب‌های جدید شهری اشاره کرد و گفت: طی سال ۹۸ با تلاش‌های پرسنل خدوم مدیریت توزیع برق این شهرستان یک هزار و ۲۳۱ انشعاب عادی شهری خانگی و تجاری واگذار شده که برای واگذاری این میزان انشعاب جدید ۳ هزار و ۲۰۰ متر شبکه ۴۰۰ ولت هوایی احداث شده است.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.