تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

احیای مجدد تلفن‌های همگانی استان

  • کد خبر : 14360
  • 29 فروردین 1399 - 6:04
احیای مجدد تلفن‌های همگانی استان
معاون تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی از احیای مجدد تلفن های همگانی آذربایجان غربی به وسیله کارت های نسل جدید تلفن در آینده نزدیک خبر داد.

نادر سرباززاده خسروشاهی بیان کرد: شرکت مخابرات ایران استفاده مشترکین از تلفن‌های همگانی را میسر می‌کند.

وی افزود: بر خلاف تصورهای عمومی، اقشار مختلف مردم از قبیل حاضران در پادگان‌ها، خوابگاه‌ها یا ندامتگاه‌ها و … همچنان از خدمات تلفن‌های عمومی استفاده می‌کنند و بر همین اساس مشترکین می‌توانند در آینده نزدیک با تهیه کارت‌های نسل جدید تلفن‌های همگانی از این زیرساخت‌ها استفاده کنند.

معاون تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد: پس از اتمام نهایی این طرح، نیازمندان می‌توانند با مراجعه به مراکز امور مشترکین، با تهیه این کارت‌های دائمی، برای همیشه از خدمات تلفن‌های همگانی استفاده کنند.

سرباززاده خسروشاهی خاطرنشان کرد: این کارت‌های دائمی که بر اساس نام مراجعه کنندگان صادر می‌شود، قابلیت شارژ مجدد، امکان خرید شارژ برای خود یا دوستان، امکان مشاهده کارکرد، امکان مسدود سازی و امکان انتقال شارژ را دارند.

وی ادامه داد: این کارت‌ها که از رمز چهار رقمی برخوردار است، از طریق مراجعه به وب سایت مخابرات ایران، از طریق تلفن همراه یا از طریق مراجعه به مراکز امور مشترکین قابلیت شارژ مجدد را دارند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.