تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اختتامیه جشنواره ملی «رسانه، مرز و مرزنشینی» به تعویق افتاد

  • کد خبر : 15555
  • 21 تیر 1399 - 9:51
اختتامیه جشنواره ملی «رسانه، مرز و مرزنشینی» به تعویق افتاد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی‌گفت: به دلیل شرایط پیش‌آمده و اهمیت سلامتی شرکت‌کنندگان در پی شیوع ویروس کرونا، برگزاری اختتامیه جشنواره ملی رسانه، مرز و مرزنشینی به تعویق افتاده است.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری در خصوص تاخیر در برگزاری اختتامیه جشنواره ملی« رسانه، مرز و مررنشینی» اظهار داشت: یکی از علل به تعویق افتادن اختتامیه این جشنواره کمبود بودجه بود که سبب شد موفق به برگزاری آن پیش از اسفند ماه و قبل از شیوع کرونا نشویم.

وی افزود: در حال حاضر نیز به دلیل شرایط پیش‌آمده و اهمیت سلامتی شرکت‌کنندگان با توجه به شیوع ویروس کرونا، بار دیگر برگزاری اختتامیه این جشنواره به تعویق افتاده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی‌بیان کرد: با توجه به تلاش مسئولان و روند کنترل بیماری، زمان دیگری برای برگزاری اختتامیه این جشنواره اعلام شده اما در غیر این‌ صورت برندگان معرفی و جوایز برگزیدگان به آنان ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۲۰ اثر در بخش‌های گوناگون به دبیرخانه ارسال شده است تصریح کرد: مراحل داوری جشنواره پیام رسانان سلامت و جشنواره رسانه، مرز و مرزنشینی به پایان رسیده و برترین‌های این جشنواره برگزیده شده است.

خدایاری با بیان اینکه در این مدت بهترین آثار از اکثر نقاط کشور به دبیرخانه ارسال شده است، افزود: اصحاب رسانه آذربایجان‌غربی، کردستان، خوزستان و آذربایجان‌شرقی به ترتیب بیشترین و برترین آثار را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

خدایاری همچنین به هدف جشنواره مرز و مرزنشینی اشاره کرد و گفت: جشنواره رسانه، مرز و مرزنشینی با هدف تبادل تجارب و ارتقای سطح کیفی و کمی رسانه‌های استان های مرزی در دو بخش اصلی مختص استان‌های نوار مرزی کشور و بخش ویژه رسانه های استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.