تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اختصاص بیش از ۱۰۸ میلیون تومان برای مقابله با شیوع کرونا در مراکز درمان و کاهش اعتیاد استان

  • کد خبر : 14303
  • 26 فروردین 1399 - 4:13
اختصاص بیش از ۱۰۸ میلیون تومان برای مقابله با شیوع کرونا در مراکز درمان و کاهش اعتیاد استان
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۱۰۸ میلیون تومان اعتبار برای مقابله با شیوع کرونا در مراکز درمان و کاهش اعتیاد استان اختصاص یافته است.

سعید فریور بیان کرد: درجهت کنترل و کاهش شیوع کرونا ویروس بیش از ۱۰۸میلیون تومان اعتبار برای تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی روزانه ۲۷مرکز درمان وکاهش اعتیاد استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه معاونت پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی باحضور در کمپ ها معتادان برنامه ها و آموزش‌های لازم را جهت آشنایی با خطرات کووید ۱۹ به این افراد روزانه ارائه می دهند، افزود: در این راستا توزیع بسته های بهداشتی به میزان ۱۶۵میلیون تومان باهمکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در استان کلیه ساختمان های اداری و مراکز مددجویی تحت پوشش بهزیستی استان ضدعفونی شده اند، تصریح کرد: علاوه بر ضدعفونی ساختمان ها، ۳۰۰بسته حمایتی و بهداشتی شامل ماسک، الکل، دستکش و مواد غذایی به ارزش هربسته ۳۰۰هزار تومان بین خانواده های کودکان کار وخیابانی استان توزیع شده است.

فریور خاطرنشان کرد: باتوجه به شیوع کرونا پویش همدلی بخشش اجاره بهای ساختمان های مهدهای کودک در استان همانند سراسر کشور نیز اجرا می شود.

وی با اشاره به ۶۰۰ مهدکودک در استان فعال بوده که اغلب این مراکز استیجاری هستند، اظهار کرد: در راستای اجرای این پویش تاکنون بیش از۲۰موجر اعلام آمادگی کرده اند که اجاره بهای اسفند و فروردین را کلا ببخشند یا تخفیف۳۰درصدی بدهند.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: بهزیستی آذربایجان غربی در راستای حمایت از مراکز تحت پوشش خود تصمیم ‌گرفته تا پایان بحران کرونا مستاجران ساختمان های تحت مالکیت خود را از پرداخت اجاره معاف کنند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.