تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

اختصاص بیش از ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان پیرانشهر به بیماران کرونایی

  • کد خبر : 17303
  • 16 آبان 1399 - 11:12
اختصاص بیش از ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان پیرانشهر به بیماران کرونایی
رییس شبکه بهداشت پیرانشهر گفت: هم‌اینک به دلیل شیوع بیماری کرونا، بیش از ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان این شهرستان در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است.

مجید کاسیان‌زاده اظهار داشت: در چند هفته گذشته تقریبا تمام توان شبکه بهداشت و درمان و بیش از ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان این شهرستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است به طوری که هم‌اکنون ۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته روند افزایش مبتلایان به شکل بی‌سابقه‌ای بالا رفته است، افزود: تنها در روز گذشته تست حدود ۶۰ بیمار در این شهرستان مثبت اعلام شد و با فوت یک بیمار دیگر، آمار فوتی‌ها به ۸۱ نفر رسید.

رییس شبکه بهداشت پیرانشهر اضافه کرد: با توجه به ماهیت بیماری کرونا انتظار داریم از هفته آینده شاهد اثر محدودیت‌های ایجاد شده از سوی ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا در استان و شهرستان  پیرانشهر و کاهش آمارها باشیم.

کاسیان‌زاده ادامه داد: معمولا یک تا ۲ هفته طول خواهد کشید تا نشانه‌های اولیه ابتلا به کرونا در بیماران ظاهر شود و افرادی که در هفته جاری مبتلا به کرونا شده‌اند، معمولا هفته قبل آن این بیماری را گرفته‌اند از اینرو باتوجه به ایجاد محدودیت‌های کرونایی در هفته جاری، انتظار داریم اثر آن از هفته آینده خودنمایی کند که امیدواریم شاهد کاهش آمار مبتلایان باشیم. انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.