تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

اختصاص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به شهرستان مهاباد

  • کد خبر : 16330
  • 10 شهریور 1399 - 10:03
اختصاص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به شهرستان مهاباد
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان مهاباد دارای یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی است که در بخش‌های مختلف هزینه می‌شود.

جلال محمودزاده با ابراز خرسندی از اینکه اعتبارات ملی مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه، گازرسانی و آب‌رسانی به روستاهای مهاباد اختصاص یافته است اظهار داشت: این شهرستان دارای یک هزار و  ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی است که در بخش‌های مختلف هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون دو بیمارستان بزرگ ۳۵۰ تختخوابی دولتی و ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی در دست احداث است و از سوی دیگر در بحث تکمیل بیمارستان‌های موجود، تلاش‌هایی در سطح ملی انجام داده و حتی به سبب شیوع ویروس کرونا، دستگاه‌های جدیدی در بیمارستان‌های این شهرستان نصب شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال چند سالن ورزشی به بهره‌برداری رسیده است افزود: در دو سال اخیر ۳۱ پروژه ورزشی در مهاباد آغاز شده که ۱۱ مورد آن توسط بخش خصوصی و سایر آنها بخش دولتی است و در این راستا ورزشگاه هفت هزار نفری مهاباد در سال گذشته با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در گازرسانی فعالیت‌های چشمگیری در حال انجام است بیان کرد: هم اکنون ۱۳۰ روستا در حال گازرسانی است و از سوی دیگر در بخش کشاورزی نیز تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و هم اکنون در بیش از ۶ هزار هکتار، آبیاری تحت فشار  انجام می‌شود.

محمودزاده از همت خیران و اعتبارات ملی دریافتی از سوی سازمان ملی زمین و مسکن و نوسازی مدارس خبر داد و گفت: در این راستا در مجموع ۲۴۰ کلاس درس به غیر از اعتبارات استانی در حال احداث است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.