تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اختصاص ۳۰۰میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان پیرانشهر

  • کد خبر : 17341
  • 19 آبان 1399 - 8:44
اختصاص ۳۰۰میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان پیرانشهر
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی پیرانشهر اختصاص یافت.

کمال حسین پور با تقدیر از عملکرد کادر درمانی که به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند اظهار داشت: با وجود اینکه محیط بیمارستانی آلوده است اما مدافعان سلامت همواره در مسیر خدمات‌دهی به هم‌نوعان خود گام برمی‌دارند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه تعداد بیماران در تمامی شهرهای کشور چند برابر بیشتر از ظرفیت بیمارستانی است، اما در این راستا حتی در پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا نیز از حیث بیماری کرونا مشکل دارند و آمار مبتلایان آنها بیشتر از ایران است.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس با تاکید بر اینکه همه کادر پزشکی و درمانی در حال تلاش در زمینه کرونا هستند بیان کرد: متاسفانه این ویروس منحوس روز به روز پیشرفت بیشتری کرده و زنجیره انتقال آن بیشتر است و این مردم هستند که باید آن را کنترل کنند چون اگر نگاه‌ها به مسئولان باشد نمی‌توان آن را کنترل کرد.

وی افزود: از سوی دیگر این ویروس منحوس با زور و اجبار کنترل نمی‌شود و باید با خانه ماندن و حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی، این ویروس را کنترل کرد.

حسین‌پور گفت: هم اکنون شرایط به گونه‌ای است که متاسفانه جشن‌های عروسی در برخی شهرها برگزار شده و هنوز در بسیاری از منازل، مهمانی‌ها برپا می‌شود و این در حالی است که این ویروس پیر و جوان نمی‌شناسد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید هماهنگی بیشتری در اصناف شهرستان‌ها صورت گیرد بیان کرد: باید اخبار ثابتی در زمینه فعالیت اصناف خارج شود چون مردم سردرگم می‌شوند و دارای مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه مغازه‌داران اعتراض شدیدی به تعطیلی مغازه هایشان در پیرانشهر دارند اظهار داشت: متاسفانه بیشتر آنها بدهکار هستند و نمی‌توانند کسبه خود را تعطیل کنند در حالی که در شرایط بحرانی، ستاد کرونا در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند و هم اکنون تصمیمات این ستاد در تمام کشور لازم الاجرا است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان از مشکلات اقتصادی کسبه و اصناف مطلع هستند تصریح کرد: بی‌شک هیچ کس از تعطیلی اصناف خوشحال نیست و شهر زمانی زیبا است که پویایی بوده اما متاسفانه از روی ناچاری تعطیل شده است.

حسین‌پور در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین فرمایشات خود فرمودند که همه مسئولان و مردم باید با اتحاد و همدلی مشکلات را برطرف کنند چون شرایط بحرانی است بنابراین در شرایطی که قیمت ارز افزایش یافته و گرانی در جامعه حاکم است باید متحده بود تا مشکلات حل شود.

وی در ادامه، بر لزوم تکمیل پروژه‌های بیمارستانی و درمانی در شرایط کرونایی تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان ۶۴ تختخوابی در حال احداث پیرانشهر برای تکمیل این پروژه مهم اختصاص یافت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.