تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اختصاص ۶۱ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبخیزداری استان

  • کد خبر : 12112
  • 18 آذر 1398 - 5:28
اختصاص ۶۱ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبخیزداری استان
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: با موافقت مقام معظم رهبری، 61 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح های آبخیزداری در طول دو سال اخیر پرداخت شده است

میر صمد سید موسوی بیان کرد: در دو سال اخیر حرکت های بسیار ارزشمندی برای توسعه عرصه های منابع طبیعی در استان اتفاق افتاده است که در این خصوص می توان به اجرای طرح های آبخیزداری اشاره کرد که در سطح استان این طرح ها به اتمام رسیده است.

 

وی با بیان اینکه  اعتبار طرح‌های آبخیزداری اجرایی در استان نظیر دیگر مناطق کشور با موافقت مقام معظم رهبری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است افزود:. بالغ بر ۶۱ میلیارد تومان برای اجرای طرح های آبخیزداری پرداخت شده است که با توانمندی و مشارکت پیمانکاران محلی این طرح ها نیز به اتمام رسیده است.

 

مدیر کل منابع طبیعی استان اذعان کرد:  با اختصاص این میزان اعتبار، تنها در سال جاری ۳۱ طرح آبخیزداری در ۱۷ شهرستان آذربایجان‌غربی اجرا و در آنها، ۲۵۰ هزار مترمکعب عملیات آبخیزداری انجام شده‌است

 

موسوی با اشاره به اهمیت موضوع درختکاری و توسعه فضای سبز در استان تصریح کرد: در قالب طرح ملی “پویش همگانی برای نهالکاری در کشور” ۲۴۱ هزار اصله نهال در مساحتی بالغ بر ۶۴۰ هکتار کشت شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در تمام طرحهای منابع طبیعی مشارکت مردمی نقش مهمی را ایفاء می کند و ما نیازمند مشارکت همه مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی برای موضوع درختکاری و سایر طرح های منابع طبیعی هستیم.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.