تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

ارایه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به دامداران آذربایجان‌غربی در ایام دهه‌فجر

  • کد خبر : 13103
  • 10 بهمن 1398 - 7:25
ارایه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به دامداران آذربایجان‌غربی در ایام دهه‌فجر
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۰ اکیپ دولتی و غیردولتی در طول ایام دهه مبارک فجر خدمات رایگان بهداشتی و درمانی دامپزشکی را در مناطق روستایی و عشایری استان به متقاضیان ارایه خواهد کرد.

کامیار داهیم بیان کرد: در راستای برنامه‌های مصوب کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی این تعداد اکیپ دامپزشکی در قالب مطب، درمانگاه، بیمارستان و مراکز مایه‌کوبی در مناطق روستایی و عشایری استان خدمات دامپزشکی مختلف در زمینه‌های واکسیناسیون، معاینه و ویزیت دامها و مشاوره را به صورت رایگان ارایه می‌دهند.

 

وی افزود: اجرای طرح همزمان مایه‌کوبی رایگان علیه بیماری «بروسلوز» و «لمپی‌اسکین» در دام سنگین، اجرای فاز سوم مایه‌کوبی رایگان بر علیه بیماری تب برفکی، ارائه میز خدمت و دیدار چهره به چهره همه روسای ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها با بهره‌وران از خدمات دامپزشکی و رسیدگی به مشکلات آنان از برنامه‌های قابل اجرا در دهه‌فجر امسال است.

 

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد : نشست خبری مدیرکل دامپزشکی با اصحاب رسانه، حضور پرسنل اداره کل دامپزشکی استان در همایش گردهمایی ۲۲ بهمن، دیدار با خانواده شهدا، تجدید میثاق با شهدا، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در اداره کل دامپزشکی استان از دیگر برنامه‌های شاخص این اداره کل در طول این ایام است

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.