تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اطلاعیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت ماه رمضان

  • کد خبر : 14477
  • 06 اردیبهشت 1399 - 7:59
اطلاعیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت ماه رمضان
ستاد امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت ماه رمضان اطلاعیه ای صادر کرد.

در اطلاعیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آمده است:

فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماهی که ابتدای آن رحمت و سرانجام آن آزادی دل از تاریکی هاست را به ملت شریف ومومن استان آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض نموده وآرزومندیم طاعات و عبادات عزیزان در این ماه مبارک مقبول درگاه ایزدمنان قرار گیرد.

ماه مبارک رمضان ماه عبودیت وبندگی و میهمانی خدا و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، حفظ و تکریم و تحکیم شعائر اسلامی در فضای معنوی و آکنده از عطر دل انگیز ایمان می باشد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان غربی همچون سالیان گذشته از تلاش و کوشش در راستای حفظ حرمت این ماه مبارک فروگذار نکرده و امیدوار است مردم خداجوی استان نیز در راه تداوم، تعمیق و تعامل همکاری مسئولانه خود به ویژه با رعایت شعائر دینی و حفظ حرمت و مقابله با هنجارشکنی در این ماه مبارک خادمین خود را در خدمت گذاری هرچه بهتر یاری نمایند.

بدینوسیله از هم وطنانی که به دلیل مسافرت بیماری و یا به هر دلیلی قادر به روزه گرفتن نمی باشند، تقاضا می شود از هرگونه اعمال و رفتاری که به عنوان روزه خواری تلقی می شود مانند خوردن آشامیدن و استعمال دخانیات پرهیز نموده و ضمن احترام به حقوق سایرین حتما از اماکن پذیرایی بین راهی استفاده نمایند و از صرف غذا در فضای بیرونی غذاخوری ها و یا در کنار جاده ها و تفرجگاهها خود داری نمایند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.