تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

اعزام عمومی به مناطق عملیاتی استان وجود ندارد

  • کد خبر : 16478
  • 19 شهریور 1399 - 9:24
اعزام عمومی به مناطق عملیاتی استان وجود ندارد
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان ‌غربی گفت: اعزام عمومی به مناطق عملیاتی در قالب راهیان ‌نور و سایر اردوها در استان وجود ندارد اما یادمان‌های استان آمادگی پذیرش زائران را دارد.

مهدی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گوروش، با اشاره به وضعیت هشدار آذربایجان‌ غربی به خاطر ویروس کرونا و با اشاره به اینکه اعزام عمومی به مناطق عملیاتی در قالب راهیان‌نور و سایر اردوها در استان وجود ندارد اظهار داشت: اما یادمان‌های استان آمادگی پذیرش زائران را دارد.

وی تصریح کرد: مقرر شده که در هفته دفاع مقدس اعزام از خود شهرستان‌هایی که دارای یادمان هستند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در حد محدود و نخبگان اقشار انجام شود.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: شهرستان‌های نقده، پیرانشهر، سردشت، مهاباد و ارومیه دارای یادمان‌های مصوب هستند و بنابراین زائران در این مکان‌ها حضور یافته و سایر فعالیت‌ها نیز به صورت مجازی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: امسال با توجه به محدودیت‌هایی که به خاطر بیماری کرونا در استان وجود دارد، پیش‌بینی شده که در فضای مجازی، آثار منتخب جشنواره سال گذشته به مرور پخش و معرفی شود.
رضوی گفت: در این راستا، صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌ غربی به پخش برنامه‌های راویان دفاع مقدسی که در سالیان گذشته در کاروان‌ها حضور یافته و در یادمان‌ها روایت‌گری می‌کردند خواهند پرداخت.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به وظایفی که در قالب زائران ایرانی در مورد پیاده‌روی اربعین وجود دارد و با توجه به اینکه بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، برنامه اعزام زائران خارجی به اربعین وجود ندارد اما امسال برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای در ایواوغلی خوی و ماکو برای اهالی به صورت عام و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.