تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 15263
  • 02 تیر 1399 - 8:30
افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی
ساختمان جدید پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با حضور ویدئوکنفرانسی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، علی اکبر گروسی رییس کل دادگستری استان، آیدین رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسوولان قضایی، روز یکشنبه افتتاح شد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی در آیین افتتاح این ساختمان اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در ٢ بلوک اداری و آزمایشگاهی به بهره‌برداری رسید.

رسول روشنی ادامه داد: با افتتاح این ساختمان سالن آزمایشگاه سم‌شناسی و آسیب شناسی و سالن تشریح مجهزتر می‌شود.

وی بیان کرد: ساختمان اداری به مساحت یک‌هزار و ۶٠٠ مترمربع در پنج طبقه و ساختمان آزمایشگاهی و تشریح به مساحت یک‌هزار و ٩٠٠ مترمربع است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: برای احداث این ساختمان ١٧٠ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

روشنی با اشاره به مراکز فعال پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی، بیان کرد: ١٧ مرکز پزشکی قانونی فعال در سطح استان در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

وی اضافه کرد: طی یک‌سال گذشته ٧٠ هزار پرونده معاینات، ٢ هزار پرونده متوفات، یک‌هزار و ٩٠٠ پرونده آزمایشگاهی و یک‌هزار پرونده کمیسیون توسط این سازمان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رییس قوه قضاییه نیز در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح این ساختمان‌ها برای حفظ کرامت مردم و کارمندان این سازمان است.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی گفت: همه اینها برای حفظ و اجرای عدالت بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

ساختمان جدید این نهاد در ورودی شهر ارومیه از مسیر جاده سرو قرار دارد؛ پزشکی قانونی مسوول ارائه اطلاعات در خصوص تعداد جان باختگان حوادث مختلف از جمله تصادف های رانندگی و دیگر موارد است.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.