تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

افتتاح عملیات اجرایی دو طرح ورزشی در ارومیه

  • کد خبر : 14595
  • 20 اردیبهشت 1399 - 17:07
افتتاح عملیات اجرایی دو طرح ورزشی در ارومیه
عملیات اجرایی ساختمان خانه جوان و سالن های ورزشی ویژه جانبازان، معلولین، نابینایان، ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند عضو در ارومیه افتتاح شد.

یکی از این طرح ها شامل ۴ سالن تخصصی ویژه آغاز اجرای دو طرح ورزشی در ارومیه۴ گروه جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان، ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند عضو است که هر کدام به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اجرا می شود.

یکی دیگر از از این طرح ها طرح خانه ی جوان ارومیه است که در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته می شود.

استاندار آذربایجان غربی در آیین آغاز این طرحها با بیان اینکه در حوزه ورزش جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان و بیماران خاص و پیوند اعضا مشکل داریم، اظهارکرد : این طرح ها با تامین اعتبار ات لازم تا یک سال آینده جهت بهره برداری آماده می شود.

وی افزود: احداث سالن های ورزشی تخصصی همواره مورد درخواست جامعه بزرگ معلولین استان بود که با همت دستگاه های مسئول محقق شد.

محمدمهدی شهریاری با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات بین المللی در کسب اعتبار ورزش افزود: آمادگی میزبانی مسابقات بین المللی ورزشی برای کسب اعتبار و تشویق جوانان استان هستیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.