تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

افتتاح ۱۱۶میلیارد ریال طرح آبرسانی طی هفته دولت در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 16136
  • 28 مرداد 1399 - 13:04
افتتاح ۱۱۶میلیارد ریال طرح آبرسانی طی هفته دولت در آذربایجان‌غربی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته دولت امسال، ۱۱ طرح در حوزه‌های آب شهری و روستایی استان به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار آنها بیش از ۱۱۶ میلیارد ریال است.

علیرضا رضوی بیان کرد: از این تعداد هشت طرح در حوزه آبرسانی روستایی است که برای اجرای آنها ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبار داخلی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، صندوق توسعه ملی و مشارکت بنیاد علوی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: آبرسانی به رستاهای محلملو، امامقلی کندی و تامین آب شرب روستاهای جغال و قیزیل سوری چالدران، تامین آب شرب روستای جان عزیز ماکو و مجتمع قره قشلاق سلماس از جمله طرح های روستای افتتاحی در آذربایجان غربی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: برای اجرای این طرح ها ۹ هزار و ۳۵۰ متر خط انتقال، هفت هزار و ۸۰۰ متر شبکه توزیع و سه باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۹۰ مترمکعب احداث شده است.

رضوی گفت: با افتتاح این طرح ها، ۴۳۳ خانوار روستایی با حدود یک‌هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت، از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی آبرسانی به مناطق جنوب شرقی شهر ارومیه را از دیگر طرح های آماده بهره برداری در هفته دولت امسال ذکر کرد و افزود: در این طرح، چهار کیلومتر خط انتقال به مخزن توحید اجرا شده است.

وی اضافه کرد: تامین آب مسکن مهر گلشهر و احداث ایستگاه پمپاژ ریحان آباد از دیگر طرح های آماده بهره برداری در هفته دولت امسال به شمار می رود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.