تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

افزایش بیش از ۷ درصدی تعداد رانندگان باری استان

  • کد خبر : 15897
  • 12 مرداد 1399 - 14:53
افزایش بیش از ۷ درصدی تعداد رانندگان باری استان
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تعداد رانندگان باری استان در سال جاری نسبت به سال قبل بالغ بر ۷ درصد افزایش یافته است.

فروغ فاریابی بیان کرد: تعداد رانندگان باری تا پایان تیرماه سال جاری نزدیک به ۲۸ هزار نفر ثبت شده اس درحالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۲۶ هزار بوده و این رقم نشان از افزایش بیش از ۷ درصدی تعداد افراد شاغل در این حوزه دارد.

وی اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۹ درصد از سهمیه لاستیک در استان جذب شده بطوریکه از نزدیک به ۱۱۹ هزار لاستیک سهمیه بالغ بر ۱۰۲ هزار حواله لاستیک صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: بیشترین لاستیک جذب شده از سهمیه اعطایی مربوط به حوزه مسافری با نزدیک به ۹۸ درصد در سایز ۳۱۵ است.

فاریابی در مورد شرایط اعطای لاستیک گفت: برای کلیه ناوگان به ازای طی مسافت ۲۰ هزار کیلومتر و هر ۳۰ روز یک جفت لاستیک توزیع میشود که قیمت لاستیک اعطایی بسیار پایین‌تر از قیمت بازار است.

وی همچنین با اشاره به تعداد ناوگان باری تا پایان تیرماه سال جاری گفت: نزدیک به ۱۶ هزار ناوگان باری در این مدت در استان فعال بودند که این مقدار نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۷ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.