تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

افزایش تولید آب شرب در ارومیه

  • کد خبر : 15173
  • 27 خرداد 1399 - 10:16
افزایش تولید آب شرب در ارومیه
سرپرست امور آب و فاضلاب ارومیه از افزایش ۱۵۰ لیتری تولید آب شرب در شهرخبرداد.

صابر خسروزاده بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته از منابع تولید آب و برگزاری جلسات تخصصی در خصوص مشکلات مربوط به افزایش مصرف آب بدلیل رعایت موارد بهداشت فردی برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین افزایش دمای هوا، افزایش میزان تولید آب شرب در ارومیه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به افت فشار و قطعی های احتمالی روزهای گذشته در سطح شهر ارومیه افزود: برای رفع مشکل مربوط به تامین آب مصرفی شهروندان، با بهسازی چاه‌ها، بهینه سازی مخازن و ایستگاه های پمپاژ و افزایش توان تولید تصفیه‌ خانه‌ های آب شماره یک و دو، میزان تولید آب در ارومیه ۱۵۰ لیتر در ثانیه افزایش یافت.

خسروزاده، میزان تولید آب در شهر ارومیه در حال حاضر از تمامی منابع تولید را ۲۷۳۰ لیتر در ثانیه اعلام و اظهار کرد: با وجود افزایش مصرف آب توسط مشترکین، در حال حاضر هیچگونه مشکلی از بابت تولید و تامین آب شرب در سطح شهر ارومیه وجود ندارد.

سرپرست امور آب و فاضلاب ارومیه با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب بعنوان نعمت خدادای گفت: لزوم مدیریت مصرف از سوی شهروندان و مشترکین بسیار حائز اهمیت است که تحقق این امر نیز با همکاری کامل شهروندان و اطلاع رسانی روش های کاهش مصرف آب از طریق رسانه های گروهی میسر خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.