تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اقدامات راهداری پشتوانه محکم زندگی سهل در جامعه امروزی است

  • کد خبر : 12275
  • 26 آذر 1398 - 13:50
اقدامات راهداری پشتوانه محکم زندگی سهل در جامعه امروزی است
نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پشتوانه محکم زندگی سهل در جامعه امروزی است. می‌بایست این اقدامات را ارج نهاد و تمامی آحاد جامعه را با آن آشنا کرد

 

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با مدیرکل، معاونین و تعدادی از روسای ادارات و صنوف مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل، راهداری و رانندگان بیان کرد: اقدامات این بخش ارزنده و شایسته تقدیر است چراکه تمامی زحمات تلاشگران این عرصه منجر به تامین زندگی سهل در جامعه امروز و دسترسی راحت به مایحتاج شده است و می‌بایست این اقدامات را ارج نهاد و تمامی آحاد جامعه را با آن آشنا کرد.

 

وی گزارشات دریافتی از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را مایه مباهات دانست و تصریح کرد: در چنین محدودیت‌های اعتباری، رونق در این بخش حاکم بوده و هیچ خللی در روند خدمات رسانی به مردم در این بخش دیده نمی‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه گستردگی عرصه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نهایت موجب رشد همه جانبه جامعه می‌شود، خاطر نشان کرد: دو نکته باید در دستور کار قرار گیرد که اطلاع رسانی از خدمات رانندگان و راهداران و شناسایی نیازمندی‌های این قشر جهت مطالبه گری از عمومی مردم و مسئولان را شامل می‌شود.

 

قریشی شاه کلید موفقیت در تمامی عرصه‌ها را تقوا و خداترسی دانستند و اضافه کرد: پایبندی به این ویژگی‌ها انسان را در تنگا و بن بست قرار نمی‌دهد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.