تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

امام جمعه ارومیه: شهادت سردار قاسم سلیمانی چهره پلید آمریکا را بار دیگر آشکار کرد

  • کد خبر : 12562
  • 13 دی 1398 - 10:32
امام جمعه ارومیه: شهادت سردار قاسم سلیمانی چهره پلید آمریکا را بار دیگر آشکار کرد
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان نظام و در راس آن آمریکای جنایتکار به دستور ترامپ، سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را به شهادت رساندند و بار دیگر چهره پلید خود را آشکار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه با بیان اینکه آنان فکر می‌کنند با به شهادت رساندن چهره‌های ملی به هدف خود می‌رسند و ما از مسیرمان منحرف می‌شویم اضافه کرد: ولی بدانند ملت ایران در این میسر ثابت‌قدم هستند. خون شهیدان درخت تنومند نظام را سیراب و در آینده نزدیک کاخ ستم  وشیطان بزرگ را از بین خواهد برد.

 

وی افزود: سردار سلیمانی به عشق شهادت زندگی می‌کرد و حال به آرزوی خود رسید؛ این شهادت برای ما ضایعه بزرگ و دردناک و برای خود شهید بزرگوار امری مبارک است.

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دشمنان با به شهادت رساندن مسلمانان قبر خود را حفر می‌کنند و  مسلمانان در رسیدن به اهداف خود مستحکم‌تر می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به مسئله FATF، اظهار کرد: مسوولان باید هوشیار باشند و بدون توجه آن را امضا نکنند زیرا باید در روز قیامت پاسخگوی مردم، شهدا و خانواده شهدا باشند.

 

وی همچنین با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: شرکت در انتخابات و حفظ نظام مثل نماز برای ما واجب است و باید با هدف پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی، به صورت پرشور در انتخابات شرکت کنیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی از حضور پرشور مردم آذربایجان‌غربی در سالگرد حماسه ٩ دی تشکر کرد و گفت:  ملت ایران بااین حضور نشان دادند با وجود مطالبه به حق خود از دولت نخواهند گذاشت دشمن از این مطالبات سوء استفاده کند و با بصیرت فتنه را خاموش کردند

 

نمازگزاران همچنین پس از اقامه نماز جمعه برای شرکت در راهپیمایی ضدآمریکایی آماده شدند و یاد و خاطرۀ سردار سلیمانی را گرامی داشتند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12562

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.