تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اهانت به ساحت مقدس پیامبر دشمنی با تمام ادیان آسمانی است

  • کد خبر : 17243
  • 12 آبان 1399 - 9:38
اهانت به ساحت مقدس پیامبر دشمنی با تمام ادیان آسمانی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی سه حمزه(ع) گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر و کتاب آسمانی قرآن در واقع جنگ با خدا و دشمنی با تمام ادیان آسمانی است

حجت‌الاسلام اسماعیل مهدوی ضمن محکوم کردن توهین بی‌شرمانه مکرون رئیس جمهور حقیر فرانسه به ساحت آسمانی، والا و خدشه ناپذیر پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص) اظهار داشت: بار دیگر ذات پوشالی حقوق بشر غربی و بی‌فضیلتی و جهل مرکب قاطبه حاکمان خود شیفته حکومت‌های غربی، مغرب زمین را بر ملت‌های آزاده جهان ثابت کرد.

وی ادامه افزود: اهانت به ساحت مقدس پیامبر و کتاب آسمانی قرآن در واقع جنگ با خدا و دشمنی با تمام ادیان آسمانی است که برگ دیگری بر کارنامه سیاه اسلام ستیزان به بن بست رسیده غرب خواهد افزود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی سه  حمزه(ع) تصریح کرد: مبارزه بر علیه اسلام خواهی دقیقاً از همان زمان قوت گرفت که مردی از دیار خمین و از سلاله پاک حضرت محمد (ص)، خلوتگاه شیاطین ظلمت و عدم را بر هم زد و دنیایی بدون کفر و شریک را ترسیم کرده است.

وی عنوان کرد: این اقدامات خفت بار که بخشی از برنامه اسلام ستیزانه آمریکای مستکبر و صهیونیست بین‌الملل است، هیچ تأثیری در مسیر پویای اسلام ناب محمدی (ص) نداشته و بلکه روز به روز موجب عظمت اسلام و مسلمین و درخشندگی پیامبر رحمت خواهد بود.

مهدوی گفت: این عمل شنیع بار دیگر نشان داد که استکبار جهانی با احساس درماندگی در مقابل موج عظیم خدا خواهی و توجه به ارزش‌های اسلامی و نیز بیداری ملت‌ها درصدد است تا با اهانت و هتاکی و راه‌اندازی جنگ روانی خباثت آمیز، زمینه یک بازی بزرگ بر علیه جهان اسلام را فراهم آورد.

وی در پایان تاکید کرد: امید است در سایه انسانیت و آزادی، این فضای منفور و مشمئز کننده‌ای که با چنین اقدامات اهانت‌آمیزی لکه ننکی بر دامان پاک انسانیت و آزادگی هستند جای خود را به صلح، احترام و دوستی بین تمام انسان‌های آزاد و آزاده دهند. انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.