تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

ایجاد تنش و برهم زدن امنیت و وحدت در منطقه محکوم به شکست است

  • کد خبر : 12134
  • 19 آذر 1398 - 4:53
ایجاد تنش و برهم زدن امنیت و وحدت در منطقه محکوم به شکست است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و وحدت میان مسلمانان را بشکنند، چون هرگونه ایجاد تنش و برهم زدن امنیت و وحدت ما در منطقه محکوم به شکست است.

سردار حبیب شهسواری در همایش مرزنشینانِ تحکیم وحدت و امنیت که در تالار شهدای ارتش خوی برگزار شد، بیان کرد: زحمات مرزنشینان و عشایر قهرمان برای حفظ امنیت مرز‌های ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست؛ وآن ها با خلوص نیت در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی مردانه ایستاده اندوتوطئه‌های استکبار را درمرزها خنثی کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه مرزنشینان و عشایر  جلوه جمال و کمال تابلو ارزشمند انقلاب اسلامی هستند،  افزود: نقش عشایر و مرزنشینان درتحکیم پایه های انقلاب اسلامی وتداوم آن انکار ناپذیر است . ما در طول ۴۰ سال انقلاب با حفظ وحدت در کنار هم ثابت کردیم که دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و وحدت میان مسلمانان را بشکنند، چون هرگونه ایجاد تنش و برهم زدن امنیت و وحدت ما در منطقه محکوم به شکست است.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد :استمرار و تحکیم انقلاب بر مبنای عقلانیت و وحدت خواهد بود باید قدر این وحدت را بدانیم نگذاریم دشمن مثل موریانه این وحدت ما را از بین ببرد.

 

سردار شهسواری با بیان اینکه آنچه امروز عشایر ما در دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستاده و مرزبانی میکنند تفکرات عالمانه علمای اهل سنت وریش سفیدان آن‌ها است، اظهارداشت: علمای اهل سنت باید با آگاهی دادن به جوانان و تربیت صحیح آن‌ها حفظ وحدت اسلامی را به جوانان بیاموزند تا جوانان غیور کرد واهل سنت با تمام وجود باورداشته باشند تنها راه استقلال و حفظ حیات مذهبی حفظ وحدت و مبارزه با دشمنان اسلام است.

 

وی اذعان کرد:  بخش عظیمی از امنیت حاکم برمناطق مرزی ایران اسلامی بخصوص، منطقه مرزی آذربایجان غربی مسئولیت پذیری و غیرت انقلابی سران عشایر مرزنشینی است که پا به پای مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در تثبیت امنیت و دفاع از تمامیت ارضی کشور در مرز‌های تلاش می‌کنند.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و نقش مردم در این انتخابات ، تبیین مولفه ها و شاخصه های یک نماینده انقلابی رااز منظر اسلام و رهبر معظم انقلاب یک وظیفه همگانی دانست و گفت : مشارکت بالای مردم در انتخابات تیری محکم در چشم دشمنان خواهد بود

 

در پایان این همایش با اهدای لوح و هدایا از ۳۰ تن از خانواده شهدای عشایر و مرزنشین تجلیل شد

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.