تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

ایجاد ۵ کانون رهروان امر به معروف و نهی از منکر در استان

  • کد خبر : 16834
  • 12 مهر 1399 - 10:42
ایجاد ۵ کانون رهروان امر به معروف و نهی از منکر در استان
مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: ۵ کانون امر به معروف و نهی از منکر در استان ایجاد شده است.

اسدالله نصرالهی اظهار داشت: پنج کانون رهروان امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌های ارومیه، نقده، اشنویه، پیرانشهر و سردشت ایجاد شده اند که تا پایان سال در تمامی شهرستان‌های دیگر استان نیزایجاد خواهد شد.

وی افزود: این کانون‌ها، تشکلی قانونی و مردمی در مساجد سطح استان هستند که با هدف احیا و اجرای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر به صورت عملی در جامعه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت‌های اجرایی و مردم ایجاد می‌شوند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تاکنون بیش از هزار نفر نیز به عنوان آمر و رهروان امر به معروف و نهی از منکر در سطح آذربایجان غربی داوطلب و در این کانون‌ها عضو شده‌اند.

وی با بیان اهمیت اجرای این فریضه مهم در جامعه اضافه کرد: قانون محکمی برای حمایت از آمران امر به معروف و ناهیان از منکر تصویب شده که اگر امر به معروف در چارچوب قانون صورت پذیرد آمر به معروف تحت حمایت قانون قرار می‌گیرد.

نصراللهی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک موضوع اجتماعی و نوعی تعهد و احساس مسئولیت نسبت به جامعه باید با شیوه‌ای مبتنی بر عزت و احترام در تمام زمینه‌ها احیا و در نهایت با قاطعیت اجرا شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.