تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

ایران امن‌ ترین کشور در غرب آسیا و خاورمیانه است

  • کد خبر : 15537
  • 20 تیر 1399 - 12:20
ایران امن‌ ترین کشور در غرب آسیا و خاورمیانه است
فرمانده تیپ 264 شهید عبدی ارتش سلماس گفت: اکنون ایران امن‌ ترین کشور در غرب آسیا و خاورمیانه است و ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح اجازه تهدید به هیچ قدرتی را نمی‌ دهد.

امیر محرم صادقی در مراسم تجلیل ازفرماندهان وکارکنان برتر درقالب جشنواره مالک اشتر درتیپ ۲۶۴ ارتش درسلماس با تشریح اقدامات مربوط به اشراف فرماندهی وطرحهای لبیک سی گانه ارتش گفت: نیروهای ارتش با معنویت، دینداری و توکل به امدادهای خداوندی و برخورداری از عزم، اراده، بصیرت، ولایتمداری،  تلاشی خستگی ناپذیر در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوان توانمند نظامی انقلاب انجام می دهند.

وی بیان کرد: امروز بدخواهان ایران در خلوت خود به شکست از نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران اعتراف می کنند که افتخار بزرگی برای مردم و کشورمان است.

فرمانده تیپ ۲۶۴ شهید عبدی ارتش سلماس تصریح کرد: ایران امن‌ ترین کشور در غرب آسیا و خاورمیانه است و ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح اجازه تهدید به هیچ قدرتی را نمی‌ دهد.

صادقی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال سلطه بر هیچ نقطه ای از جهان نیست و چشم طمع به هیچ کجا ندارد بلکه افزایش قدرت آن برای بازدارندگی است.

وی اذعان داشت: با اقتداری که درنیروهای مسلح کشورمان وجود دارد، دشمنان هرگز جرات طمع به خاک عزیزمان را نخواهند داشت چرا که این کشور یادگار شهیدانی است که جان شیرین خودرا برای وطن ازدست دادند .

حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه این شهرستان دراین مراسم گفت: ارتش درطول انقلاب شکوهمند اسلامی امتحان و وفاداری خودرا به نحو شایسته انجام داده و درطول دوران دفاع مقدس درجهت دفاع از خاک میهن عزیزمان ایثار و جانفشانی کرده است وهمیشه با مردم بوده وخواهد بود وما به وجود شما عزیزان افتخار می کنیم .

امام جمعه سلماس گفت: ارتش درویروس کرونا نیز درکشور درکنار مردم بوده واقدامات چشمگیری درجهت مقابله با این ویروس منحوس از برپایی بیمارستانهای اضطراری تا تولید مایحتاج بهداشتی مردم انجام داده است که مردم که قدردان این تلاش های خالصانه پرسنل ارتش هستند.

این مراسم به ۳۰ نفر ازکارکنان پایور ووظیفه که درسال گذشته عنوانهای برتر را بدست اورده بودند تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.