تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

بارش ها تا اواخر امروز در آذربایجان غربی ادامه دارد

  • کد خبر : 17383
  • 21 آبان 1399 - 10:33
بارش ها تا اواخر امروز در آذربایجان غربی ادامه دارد
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از تداوم بارشها تا اواخر امروز ۲۱ آبان ماه در استان خبرداد.

اشتاد در گفت و گو با پایگاه خبری گوروش با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان تصریح کرد: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی بارندگی ها به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا اواخر وقت امروز چهارشنبه ۲۱ ابان ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان از چند روز گذشته اظهار کرد: بارش باران، در ارتفاعات به صورت برف و مه گرفتگی و کاهش دید در مناطق مرتفع از پدیده های پیش بینی شده است که امروز در نیمه جنوبی استان و تا حدی در مناطق مرکزی مشاهده خواهد شد.

اشتاد با اشاره به میزان بارش های ثبت شده از روز گذشته تا صبح امروز گفت: بیشترین میزان بارشها در سردشت با ۶ میلیمتر بود و در مرکز استان نیز شاهد بارش ۵ میلیمتری باران بودیم.

این کارشناس پیش بینی هوا در استان با بیان اینکه از فردا پنجشنبه ۲۲ آبان ماه به تدریج سامانه بارشی در استان تضعیف می شود، ادامه داد: ریزش هوای سرد و مه صبحگاهی تا هفته آینده را در استان شاهد خواهیم بود.

وی اظهار کرد: دمای هوای اکثر متاطق استان به خصوص در شب کاهش یافته و به سمت صفر میل خواهد کرد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به سردترین و گرمترین شهرهای استان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته چالدران با ۲ درجه زیر صفر سردترین و نقده با ۱۶ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شده است.

اشتاد تصریح کرد: دمای مرکز استان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۸ تا ۱۵ درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.