تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

بازدید فرمانده سپاه شهدای استان از مناطق زلزله زده قطور

  • کد خبر : 13669
  • 12 اسفند 1398 - 8:06
بازدید فرمانده سپاه شهدای استان از مناطق زلزله زده قطور
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز از همدلی و همراهی مسئولان استان برای بازسازی واحد‌های مسکونی مناطق زلزله زده و رفع مشکلات مردم منطقه خبرداد.

سردار حبیب شهسواری در بازدید از روستا‌های مخین، کوتان آباد، کرناویک و میر عمر مشکلات و نیاز‌های مردم منطقه را بررسی , کرد و اظهار داشت: با همدلی و همراهی مسئولان بزودی با تامین تجهیزات و امکانات لازم آوار برداری و عملیات بازسازی منطقه با تلاش بنیاد مسکن و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی و سپاه سرعت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه سپاه و بسیج از همان ساعات اولیه وقوع زمین لزره در منطقه حضوریافته اند، افزود: این حضور تا پایان عملیات ساخت و ساز و عمران و آبادانی ادامه خواهد داشت تا مردم به آرامش کامل برسند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچین از راه اندازی یک آشپزخانه مرکزی در شهر قطور خوی هم خبر داد و تصریح کرد: سپاه در تلاش است مردم مناطق آسیب دیده از زلزله روزانه حداقل از یک وعده غذای گرم بهره‌مند شوند.
سردار شهسواری ظرفیت پخت این آشپزخانه را تا ۱۵ هزار نفر اعلام و خاطر نشان کرد: هم اکنون روزانه در این آشپزخانه ۴ تا ۵ هزارپرس غذا طبخ و بین مردم زلزله زده توزیع می شود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.