تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

باشگاه های ورزشی متقاضی دریافت تسهیلات کرونا تا آخر هفته فرصت دارند

  • کد خبر : 17595
  • 04 آذر 1399 - 8:42
باشگاه های ورزشی متقاضی دریافت تسهیلات کرونا تا آخر هفته فرصت دارند
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: صاحبان باشگاه‌های ورزشی متقاضی دریافت تسهیلات کرونا در این شهرستان جهت تشکیل پرونده تا آخر هفته جاری فرصت دارند تا به این اداره مراجعه کنند.

قرنی مصطفی پور اظهارداشت: این تسهیلات در راستای حمایت از مدیران باشگاه‌های ورزشی و به منظور کمک به جبران بخشی از ضررهای باشگاه‌ها به علت شیوع بیماری کرونا پرداخت می‌شود.

وی افزود: متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۲۲۲۳۷۳۶-۰۴۴۴ واحد امور باشگاه‌های اداره ورزش و جوانان این شهرستان تماس بگیرند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد با بیان اینکه موسسان باشگاه‌های ورزش بیشترین خسارت را از شرایط کرونا متحمل شده‌اند، اضافه کرد: استقبال از اماکن ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته و همین امر موجب درآمد باشگاه‌های ورزشی شده است.

مصطفی پور با قدردانی از مالکان باشگاه‌های خصوصی که در مدت تعطیلی فعالیت‌های ورزشی نسبت به بخشش اجاره یا تقسیط آن همکاری لازم را داشتند، گفت: باشگاه های ورزشی در مدت اعمال محدودیت های اجتماعی در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا همکاری قابل توجه ای با ستاد مقابله با کرونای این شهرستان داشته‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.