تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

بانوان انقلابی، متدین و ولایتمدار عامل ایستادگی ملت بود

  • کد خبر : 12099
  • 17 آذر 1398 - 8:50
بانوان انقلابی، متدین و ولایتمدار عامل ایستادگی ملت بود
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در هشت سال دفاع مقدس عناصری زیادی عامل ایستادگی ملت ما شد، که یکی از آنها بانوان انقلابی، متدین و ولایتمدار بود.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، در جمع مادران و همسران شهدا، با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس عناصری زیادی عامل ایستادگی ملت ما شد، که یکی از آنها بانوان انقلابی، متدین و ولایتمدار بود افزود: مادران و همسران شهدا بعد از شهادت عزیزان‌شان دم برنیاوردند و با بزرگواری این رنج را تحمل کردند تا دشمنان سوءاستفاده نکنند.

 

وی  اذعان کرد :بانوان انقلابی دوشادوش مردان برای عزت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند، و مادران فرزندانی را تربیت کردند که جان خود را برای حفظ اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند و بدون چشم‌داشت به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان تصریح کرد: ایفای نقش مادران را نباید منحصر به هشت سال دفاع مقدس کرد چرا که در سال‌های مبارزه با رژیم ستم‌شاهی نیز همواره نقش‌آفرین بودند.

 

سرایی اضافه کرد: سالانه بیش از ۵ میلیون نفر که اکثر آنها جوانان هستند، به مناطق عملیاتی می‌روند تا از نزدیک صحنه‌های ایثار و رشادت رزمندگان اسلام را ببینند، آنها تفاوت‌ها را احساس می‌کند و متوجه می‌شوند که بر روی این خاک خون هزاران جوان ریخته شده است.که این موضوع نشان‌دهنده نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما است.

 

وی گفت: ما یک چله پرافتخار را پشت‌سر گذاشتیم. ۴۰ سال در اوج غربت در مقابل تهدیدات دشمن ایستادیم، مقاومت کردیم، دانستیم که هزینه سازش بیشتر از مقاومت است. هر کس که به سمت مذاکره با آمریکا رفته است، موفقیتی در مواجهه با آمریکا به دست نیاورده است، در گذشته سرنوشت ما توسط آمریکا رقم می‌خورد، در ذلت بودیم اما الان آزاد هستیم و وظیفه داریم که از انقلاب و آرمان‌هایمان دفاع کنیم.

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در پایان با توجه به حوادث اخیر و اغتشاشات آبان ماه، خاطر نشان کرد: خسارات ۲۵ و ۲۶ آبان ماه بیشتر از فتنه ۸۸ بود، واضح و مبرهن است که اگر مجلس انقلابی بود این اتفاقات روی نمی‌داد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.