تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024

بانوان شرکت توزیع برق آذربایجان غربی مقام سوم مسابقات ورزشی وزارت نیرو را کسب کردند

  • کد خبر : 12464
  • 07 دی 1398 - 7:53
بانوان شرکت توزیع برق آذربایجان غربی مقام سوم مسابقات ورزشی وزارت نیرو را کسب کردند
بانوان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در چهاردهمین دوره مسابقات سراسری طناب‌کشی بانوان وزارت نیرو، مقام سوم را کسب کردند.

مسابقات طناب‌کشی بانوان وزارت نیرو به میزبانی اهواز و با حضور ۱۱ تیم از شرکت‌های توزیع نیروی برق مرکزی، خوزستان الف و ب، سیستان و بلوچستان، لرستان، هرمزگان، مازندران، یزد، فارس، آذربایجان غربی و شرکت آب و فاضلاب تهران برگزار شد.

 

پس از برگزاری این مسابقات تیم‌های سیستان و بلوچستان و فارس به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

 

تیم بانوان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز در چهاردهمین دوره مسابقات سراسری طناب‌کشی بانوان وزارت نیرو به عنوان سومی دست یافت.

 

مسابقات سراسری شنا و طناب کشی بانوان وزارت نیرو، که با حضور ۱۳۱ ورزشکار از ۱۲ استان در اهواز برگزار شد، تیم ها و نفرات برتر معرفی شدند.

 

در مسابقات شنا که ششمین دوره آن برگزار شد، ۱۰ تیم شامل شرکت آب فاضلاب استان اصفهان ، صنعت آب و برق استان کرمان، شرکت آب و فاضلاب تهران، صنعت آب و برق استان زنجان، آب و فاضلاب تهران، شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سازمان آب و برق خوزستان، صنعت آب برق استان یزد، منابع آب ایران و شرکت توزیع نیروی برق اهواز حضور داشتند.

 

این مسابقات در ۲ رشته کرال و قورباغه و ۶ رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال ، ۳۵ تا ۳۹ سال ، ۴۰ تا ۴۴ سال ، ۴۵ تا ۴۹ سال ، ۵۰ تا ۵۴ سال و ۵۵ سال به بالا برگزار شد و ورزشکاران در این رشته ها به رقابت پرداختند.

 

در این مسابقات سازمان آب و برق خوزستان با ۵ طلا، ۵ نقره و یک برنز، شرکت آب و فاضلاب تهران با ۵ طلا، ۳ نقره و ۴ برنز و شرکت مدیریت شبکه برق ایران با ۳ نقره و ۳ برنز بیشترین مدال را کسب کردند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.