تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

با حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان اسلام و نظام خار و ذلیل می‌شوند

  • کد خبر : 13330
  • 22 بهمن 1398 - 8:59
با حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان اسلام و نظام خار و ذلیل می‌شوند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: بی‌شک با حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، امید است که دشمنان اسلام و نظام نیز روز به روز خارتر و ذلیل‌تر شوند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در آیین راهپیمایی امروز،  ضمن تقدیر از عزم و اراده ملت ایران برای حضور در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد:  خداوند متعال در قرآن کریم فرمود، آنان که گفتند پروردگار ما خدا است، نه ترسی بر آنها است و نه غمگین می‌شوند، که مصداق عینی آن ملت ایران هستند که ۴۱ سال به ندای توحید و وحدت لبیک گفتند.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند که این مسئله شگفت‌انگیز است و عظمت انقلاب اسلامی را می‌رساند که مردم برای ساحت مقدس اسلام به صحنه می‌آیند.

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بی‌شک با این حضور حماسی ملت ایران در پای صحنه، امید است که پایمردی ملت ایران آنها را به قله‌های رفیع سعادت رساند و دشمنان اسلام و نظام نیز روز به روز خارتر و ذلیل‌تر شوند.افزود

 

حجت‌الاسلام قریشی در ادامه با اشاره به تفاوت ۲۲ بهمن امسال با ۲۲ بهمن سالیان گذشته ، خاطر نشان کرد: این ایام مصادف با شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش است، بنابراین نشان می‌دهد که مردم نه تنها از منویات امام خامنه‌ای پیروی می‌کنند بلکه قدردان خون شهدا نیز هستند که جان خود را در راه عزت، شرف و کیان ملت فدا کردند.

 

وی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرمود مؤمنان کسانی هستند که به خدا و پیامبر(ص) ایمان آورده و زمانی که مسئله همگانی به پیش می‌آید همه حضور دارند و صحنه را ترک نمی‌کنند که مصداق عینی آن حضور مردم در راهپیمایی است و امید نصرت خداوندی به ملت ایران می‌رود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.