تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

با مبتلایانی که شرایط قرنطینه را رعایت نکنند برخورد قاطع می شود

  • کد خبر : 15779
  • 04 مرداد 1399 - 10:27
با مبتلایانی که شرایط قرنطینه را رعایت نکنند برخورد قاطع می شود
مسئول قرارگاه زیستی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: سپاه پاسداران در مسئله سلامت همشهریان با هیچ شخصی تعارف نداشته، و با مبتلایانی که شرایط قرنطینه را رعایت نکنند برخورد قضایی می کند.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی اظهار کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مراکز بهداشت در سطح روستاها و شهر و تاکیداتی که به فرماندهان پایگاه ها صورت گرفته، بسیجیان، اسامی و مشخصات اشخاص مبتلا به ویروس کرونا را که به توصیه های شبکه‌ بهداشت و درمان عمل نمی کنند را اعلام خواهند کرد تا با هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه قضا برخورد قاطع با آنها صورت گیرد.

مسئول قرارگاه زیستی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: سپاه پاسداران در مسئله سلامت همشهریان و حفظ جان مردم با هیچ شخصی تعارف نداشته و با افراد خاطی برخورد قاطع می کند.

وی با اشاره به شیب صعودی شیوع ویروس کرونا در کشور و شهرستان پلدشت گفت: تنها راه مقابله با این ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی و بهداشت فردی است.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج پلدشت تصریح کرد: اشخاصی که مبتلا به ویروس کرونا شده اند باید دوران قرنطینه و توصیه های ارائه شده از سوی شبکه بهداشت و درمان را جدی گرفته و بصورت کامل به آن عمل کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.