تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

با متخلفان تبلیغ انتخاباتی زودهنگام در آذربایجان‌غربی برخورد جدی می شود

  • کد خبر : 12938
  • 02 بهمن 1398 - 7:40
با متخلفان تبلیغ انتخاباتی زودهنگام در آذربایجان‌غربی برخورد جدی می شود
رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق مقررات با متخلفان تبلیغ انتخاباتی زودهنگام به صورت جدی برخورد می‌شود.

علی اکبر گروسی در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی آذربایجان‌غربی، بیان کرد: پس از اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت‌شده، برخی از آنان با انواع روش‌ها تخلف‌هایی را مرتکب می‌شوند که این امر وظیفه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی را بسیار سنگین‌ترکرده‌است.

 

وی افزود: هیات‌های مذهبی، مساجد و موسسه‌های مردم نهاد نباید جولانگاه نامزدها باشد و از فضای آن به نفع شخصی استفاده کنند؛ مسوولان این هیات‌ها و مساجد هم باید تذکر لازم را به متخلفان بدهند.

 

رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی ، با اشاره به اینکه وظیفه شورای نگهبان بسیار سنگین است، تصریح کرد: این نهاد باید بهترین‌ها را از بین نامزدها انتخاب کند تا مردم با تصمیم درست، افراد اصلح و انقلابی و پاکدست را به مجلس بفرستند.

 

گروسی خاطر نشان کرد: معاندان و مخالفان نظام در تلاش برای ایجاد اخلال در نظم انتخابات هستند و مردم هوشمند و بابصیرت استان باید اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کنند و نگذارند که احساسات آنان مورد سوء‌استفاده قرار گیرد.

 

وی اظهار کرد: اعضای این ستاد هم باید طبق قانون به وظایف مقرر قانونی خود عمل کنند و در عین نظارت بر جامعه انتخاباتی، شور و اشتیاق انتخابات در بین مردم را افزایش دهند و مردم‌سالاری اسلامی و دینی را به نمایش بگذارند.

 

رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی اذعان داشت: نهادهای فرهنگی باید از ظرفیت مطلوب خود برای دعوت حداکثری مردم به شرکت در انتخابات تلاش کنند و آگاهی‌ لازم را در خصوص مشارکت انتخاباتی به مردم بدهند.

 

گروسی ادامه داد: مردم باید بدانند که انتخابات از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است و آن‌ان در تعیین سرنوشت جامعه و خود شرکت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.