تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 13128
  • 12 بهمن 1398 - 4:55
برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در آذربایجان‌غربی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) با حضور بیش از ۲ هزار نفر همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر خدایاری روز جمعه در حاشیه این آزمون بیان کرد:  ۲ هزار و ۶۳۶ نفر از شهرستان‌های مختلف استان برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که در ۲ بخش حفظ و مفاهیم قرآن کریم با هم در حال رقابت هستند.

 

وی افزود: یک‌هزار و ۱۸۱ نفر از ارومیه، ۴۰۲ نفر از بوکان، ۱۶۱ نفر از خوی، ۱۵۱ نفر از سلماس، ۱۰۴ نفر از میاندوآب، ۱۰۰ نفر از نقده، ۹ نفر از مهاباد، ۸۶ نفر از شاهین‌دژ، ۸۲ نفر از چایپاره، ۵۶ نفر از تکاب، ۵۸ نفر از چالدران، ۴۷ نفر از پلدشت، ۳۲ نفر از شوط، ۲۷ نفر از اشنویه، ۲۳ نفر از ماکو، ۱۹ نفر از ماکو و ۲ نفر از سردشت در این دوره رقابت کردند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه این آزمون در ۲ گروه شامل حفظ قرآن کریم، مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به صورت کتبی برگزار شد، تصریح کرد: نوبت اول مربوط به گروه حفظ قرآن کریم در ۱۰ رشته و نوبت دوم مربوط به حفظ مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت (ع) در چهار رشته است.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.