تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

برگزاری اولین جشنواره استانی عکس «چهل و یکمین بهار» در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 13278
  • 19 بهمن 1398 - 9:11
برگزاری اولین جشنواره استانی عکس «چهل و یکمین بهار» در آذربایجان غربی
اولین جشنواره استانی عکس «چهل و یکمین بهار» در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

یادآوری ۲۲ بهمن، یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌ها و شهادت طلبی‌های ملتی منسجم می‌باشد و این روز مبدل به یک روز فراموش نشدنی و بزرگ برای ایرانیان شده است.

 

لذا از تمام عکاسان خبری و روابط عمومی‌های آذربایجان‌غربی دعوت می‌شود تا با هنر عکاسی خود تصاویر پرشور مردمی، دستاوردها و اقدامات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثبت کنند تا از دریچه نگاه عکاسان این جشن بزرگ مردمی را به نظاره بنشینیم.

 

بخش های جشنواره شامل بخش عکاسان خبری و بخش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بوده و موضوعات جشنواره شامل ایام ا… دهه فجر، جشن باشکوه انقلاب اسلامی، دستاوردها و اقدامات دولت، برداشت آزاد است.

 

علاقمندان می‌توانند آثار تولیدی خود را در یک لوح فشرده به همراه مشخصات صاحب اثر به دبیرخانه جشنواره (روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی) ارسال کنند.

 

جوایز و هدایای این جشنواره در بخش عکاسان خبری از ۱۰ ملیون ریال تا ۱۵ میلیون ریال است و در بخش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نیز به ۵ برگزیده به صورت مجزا لوح تقدیر وجایزه نقدی به مبلغ  ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اعطا می‌شود.

 

۳۰ بهمن ۹۸ آخرین مهلت ارسال آثار بوده و انتخاب و داوری آثار نیز اوایل اسفند برگزار و اسامی برگزیدگان و اهداء جوایز نیز اواخر اسفند ۹۸ ماه خواهد بود و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۴۴۴۸۷۳۳۶ تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.