تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

برگزاری جشنواره آثار هنری روز قدس در ارومیه

  • کد خبر : 14810
  • 03 خرداد 1399 - 8:25
برگزاری جشنواره آثار هنری روز قدس در ارومیه
مدیرعامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان‌غربی گفت: فراخوان جشنواره آثار هنری با موضوع «روز قدس» در ۲ بخش عکس و نماهنگ منتشر شده و هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان تیرماه به جشنواره ارسال کنند.

ادریس آقالو یبان کرد: به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین، فراخوان جشنواره آثار هنری با موضوع «روز قدس» در ۲ بخش عکس و نماهنگ منتشر شده و هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان تیرماه به جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: بخش‌های این جشنواره عکس خبری با موضوع‌های راهپیمایی و اقامه نماز در روز قدس سال‌های گذشته و نماهنگ کوتاه از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنرانی زنده تلویزیونی روز قدس امسال /۲ خرداد/ خواهدبود و هنرمندان فرصت دارند آثار خود در این زمینه و حداکثر پنج اثر به پست الکترونیکی «qods۹۹urmia@gmail.com» ارسال کنند.

مدیرعامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بنا داریم این جشنواره هر سال برگزار شود.

آقالو خاطرنشان کرد:  شرکت برای همه هنرمندان آزاد بوده و محدودیتی در سبک‌ها و قالب‌های هنری آثار ارسالی وجود ندارد و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهدگرفت.

وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۲۲۳۴۳-۰۴۴ تماس بگیرند.

امروز، جمعه روز جهانی قدس بود.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.